Funderar en massa nu på hur jag vill att l...

Funderar en massa nu på hur jag vill att livet ska bli, jag är ju inte nöjd som det är så nåt måste göras. Försöker liksom sätta fingret på exakt vad det är som är fel. En sak är att jag vill träffa kompisar oftare, men som det är nu med häst o jobb så har jag inte tid riktigt. O på jobbet trivs jag inte längre. Så en riktig kraftansträngning för att hitta ett nytt jobb lär jag göra. En till sak, bli klar med min lägenhet nån gång. Den blev omtapetserad i februari-mars nån gång o jag har fortfarande inte fått nån ordning. Har varit för mycket hela den här våren och har inte haft nån energi. Men att få till det som jag vill hemma skulle åtminstone göra så jag kan slappna av och fokusera bättre på annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0