Första riktiga semesterdagen

Lär säga att jag utnyttjat den till max. Bilen har blivit servad, har hunnit med två shoppingrundor; en i Gävle med Lotta och en i Valbo med Hanna, har gått 2,5-an i Hemlingby, varit till Järbo och bytt bil och tagit en ridtur med Oliver.

Mål ett är att kunna springa 2,5 km. Behöver inte springa fort men jag ska springa och jag ska klara det om två månader. Kan jag ha lyckats med 50 meter idag kanske, så jag har lite jobb framför mig ;)

Har lyckats shoppa loss för nästan 2000:- idag, jäkligt längesen jag shoppade nånting överhuvudtaget. Kändes skönt =)  Hittade bland annat nedanstående skor. Med 13 cm klack! Förstår helt ärligt inte hur jag ska lyckas gå i dem, men jag ska försöka ;) 




O ja, jag lär försöka banta bort den där jäkla rumpan nån gång. Tyvärr blir den bara större av ridningen men jag kan åtminstone skylla på att det nästan bara är muskler, eller nåt... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0