De e chill nu :D

Allt kändes rätt trist ett tag, inga pengar och inget att riktigt se fram emot. Tjoff poff och nu ska jag till Tylösand v. 30 =)  Se eller åtminstone lyssna på Hoffmaestro, festa och bara vara med tjejerna och Eric =)  Boendet är väl inte helt löst, det återstår att se. Tält med brudarna, stuga med pojkarna eller eget tält. Skit samma, jag ska dit iaf =)  O iom det lyckas jag klämma in ett besök på Ullared också, jippie :D

Sen så är jag bara så glad och uppåt nu, snacka om att ha haft en tyngd på axlarna som bara blivit jobbigare och jobbigare att bära. Men nu är det inget mer dåligt samvete, jag gör det jag själv vill göra. Är det nån som har nån invändning så skiter jag ärligt talat i det.

På lördag blir det vindrickande med Annas ponnytanter i Hillsta, bli lite lullig o prata häst =)  Sen om två veckor, dvs. första lördagen på min semester blir det "Nu jäklar är det semester"-fest här hemma hos mig. Har bjudit in både kompisar och kollegor, kan nog bli en rolig mix av folk och en sjuhelsikes fest =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0