Blev en rätt skön dag ändå :) Fick med mi...

Blev en rätt skön dag ändå :) Fick med mig en Eric med öroninflammation till IKEA, så nu har jag köpt en lampa jag gått o suktat efter i all evighet. Vet att typ alla andra har den också, en rund med massa blommor. Tror den heter Maskros. Förr fanns den bara som jättegigantisk och då skulle det inte få plats annat än lampa i mitt vardagsrum. Sen kom det en mindre modell också men jag har ju inte haft nå pengar, förrän nu ;) Fick med mig lite annat smått o gott, bland annat en stor glasvas typ. Ska stå på golvet, fyllas med vatten och rosor från busken utanför. Egentligen skulle jag ha försökt få dit en lampa uppifrån som lyser upp rosorna och bildar lite skuggor under. Skulle kunna bli rätt schysst :) Nu ska jag bara dumpa klart, sitter på Erics soffa o har precis dragit i mig en räksallad med lite för mycket ost. Puh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0