Oliver är halt :( Hade det lite på känn e...

Oliver är halt :( Hade det lite på känn efter promenaden igår då han inte verkade helt ren i gången men jag skyllde det lite på att han fick massa isklumpar under hovarna. Red idag och då var det ingen tvekan, han rör sig inte som han ska alls. Inte nå jättevillig att jobba heller, fast ändå inte helt ovillig. Det märks att han inte är som han brukar. Men det var så jäkla kul att rida igen, även om det var max 10 minuter så var det så härligt. Längtar så sjukt nu tills han blir bra igen och jag kommer vara helt förstörd om det visar sig att han har nåt obotligt fel. Det är inte bara det att jag vill rida igen, jag vill ju rida min fina ponny. Hade ju kommit så långt på väg med allt före jul och nu vill jag att vi ska fortsätta utvecklas. Hältutredning på fredag i Borlänge, hoppas åtminstone att de hittar nåt fel så jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0