Det här är första timmen på mitt nya liv. ...

Det här är första timmen på mitt nya liv. Har bestämt mig, igen. Det har varit ca en månad av näringsbrist som inte blir bättre nu. Jag äter inte jättebra, men inte katatsrofdåligt heller. Men nu ska jag skärpa mig ytterligare några snäpp. Ska äta mer, sova mer och stressa och jobba mindre. Den mesta stress jag känner lägger jag på mig själv av olika anledningar och nu är det stopp. Ska sluta ha dåligt samvete för allt/alla jag inte hinner med. Det kommer aldrig bli bra om jag inte släpper allt ett tag OCH låter det vara släppt ända tills det blir helt bra. Inte börja stressa och fara runt så fort det börjar kännas okej. Har dessutom bokat in ett läkarbesök den 18, hoppas på att han tar mig på allvar och hjälper mig. Får ju alltid höra att mina värden är låga men det är ingen större fara. Eftersom jag mår som jag mår så är det ju tydligen nåt som inte är bra och nu är jag rejält less på att gå på halvfart och behöva ursäkta mig hela tiden för att jag inte orkar. Snart har jag nog varken jobb, pojkvän eller några kompisar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0