Bara jobbar o jobbar...

...o ändå är det minus på kontot varje månad. Det börjar kännas något tröstlöst. Tänker varje månad att nästa blir nog bra om jag tar nån extra helg nu, men icke. Den här månaden som skulle bli så bra slutade med sammanlagt 6.000:- i veterinärkostnader på hästen och hunden. Så visst, hade de hållit sig friska och jag inte gått och fått hjärnskakning i december så hade det här blivit en asbra månad och jag hade till och med kunnat spara undan några tusenlappar. Meeen så blev det ju inte... Februari vet jag redan nu att det kommer gå åt helvete, varit tvångsledig och nu dessutom sjuk, o så vet jag att Oliver kommer kosta ca 5.000:- då. Men int e jag bitter.

Tillägg: Vad 17 gjorde jag med alla dessa pengar tidigare egentligen???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0