Känner mig helt tom, skulle vilja skriva a...

Känner mig helt tom, skulle vilja skriva allt och få rätsida på mitt liv. Stapla upp allt som behöver göras, bearbetas och sen beta av. Stryka och gå vidare. Min hund är sjuk, min häst är halt. Har tjafsat med stallägaren och stämningen där är väl inte den bästa även om det går framåt. Mitt förhållande har gått åt helvete. Min lägenhet är nytapetserad men det står grejer överallt eftersom jag inte har ork att ta tag i det. Vi har förlorat ett avtal på jobbet och chefen pratar om att sänka lönerna eller dra ner och avskeda folk. Det var hela mitt liv, det finns ingen del av det som funkar nu. Kan inte koppla av och sova för bara tänker en massa. Nicco ska till veterinären i morgon iaf, ska även ringa Olivers och boka ny tid för hältundersökning. Hans sista chans faktiskt. Tycker vänstra bakbenet är stelt och han lyfter det inte gärna, spatten är nog aktiv och han behöver kortison. Sen igångsättning efter det, blir han halt igen då blir det ny kortison tills han blir bra igen och sen får han bli sällskapshäst nånstans. Tragiskt, riktigt tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0