Bara gråter

Precis hela tiden, orkar inte det här. Varför var allt tvunget att klappa ihop på en gång, varför blir det aldrig lagom dos av allting.

Nu ner till tvättstugan och hänga tvätt, sen till stallet och göra klart allt där. Tar ju hand om Ericas Sune nu också så det lär väl ta ett tag. Börjar inse nu att jag nog inte kommer hinna promenera med Oliver, fan också! Jag hinner ingenting, speciellt inte när jag sover till 16 som det blev idag. Tror iofs att det behövdes men hade behövt gjort en del saker också. O så jobba kl 21, vilket jag verkligen inte känner för. Finns det nå värre än löningslördag med massa dryga fyllon när man själv mår piss. Jo just ja, är förkyld också, som om det inte räckte med allt annat...

Saknar Björn så jag håller på att bli tokig, går bra så länge jag gör saker. Typ är i stallet, på jobbet. Men så fort jag är själv, när jag sätter mig i bilen och åker hem eller när jag kliver innanför dörren så slår saknaden till. Det är så jävla tomt.

Jahapp, ner och hänga tvätt då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0