Skitdag

Fortfarande inte kommit iväg till stallet. Måste plocka ihop mig själv och åka iväg snart, få lite frisk luft och mys med ponnyn. Försöker surfa runt och fastna i nåt så jag tänker på annat men idag är verkligen deppdag. Dessutom ringde chefen nyss, shit vad sur jag blir. Har varit ledig för mycket den här månaden och pratade med honom för länge sen om några pass jag ville ha nästa vecka för att få ihop timmar. Och ändå hade han lovat bort de till annan chaufför. Vilket gör att jag får ut ca en tusenlapp mindre i lön nästa månad än jag räknat med. Visste inte riktigt vad jag skulle säga heller, för orkeslös idag för att säga ifrån. Blir samtidigt så less på mig själv för att jag låter mig köras över bara så där. Om jag orkar ska jag ringa upp honom senare. Gör väl kanske ingen skillnad men just nu är jag bara så förbannad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0