Lägenhet

Jag har aldrig haft problem att hitta ny lägenhet. Enda gången är väl de senaste typ tre åren när jag velat ha en tvåa i mitt hus där jag bor nu, det är ju lite begränsat utbud eftersom det bara finns fyra stycken och de som bor där verkar aldrig flytta. Har senaste veckorna börjat leta en trea i stan eller på Brynäs. O det verkar fan lika omöjligt det! Vad är det här för jäkla överbefolkad stad? Skulle vilja flytta in i maj, så man är inflyttad och uppackad inför sommaren. Ha en schysst inflyttningsfest i värmen på balkongen =) Var till och med så desperat att jag gick in på Hemnet och kollade bostadsrätter idag, jag som verkligen inte vill köpa nåt egentligen. Tycker inte det är värt det när det gäller lägenhet, inte som priserna är idag och med den här världsekonomin. Kan det vara så att alla andra också tänker som jag, därför det inte finns några hyreslägenheter ;) Men iaf så fanns det fasiken inga bostadsrätter heller. Jag vill helst bo på norr så jag har nära till boulongern, stan och buss. Kan tänka mig söder eller början av Brynäs också så jag kan cykla till stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0