Frustrerad

Vet faktiskt inte vad jag ska göra just nu för att vända det här. Hade jag inte varit magsäcksopererad hade jag hetsätit, hade jag varit alkis hade jag supit. Hade jag varit fjortis hade jag väl skurit mig i armarna. Så vad ska jag göra när jag bara är jag. Det är liksom panik blandat med ilska och maktlöshet som bara bubblar i kroppen. Ser ändå fram emot i morgon. Upp tidigt för att ha morgonfodring i stallet, gå runt och pyssla med hästarna. Vid 9 rider vi ut hela gänget på julaftonsritt och efter det blir det glögg :) Sen får vi se om jag hinner hem till mamma och pappa innan pappas sida av släkten åkt, skulle vara kul att träffa dem. Fast som det känns just nu hade jag nog allra helst hoppat över hela julen, bara åkt till stallet och sen hem och sovit resten av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0