Förlorat

Inte ett inlägg på typ en månad och nu flera på en gång, behöver skriva av mig så jag får ordning i huvet.

Insåg precis att jag inte kan lägga över ansvaret på nån annan. Det är helt enkelt jag som måste ta tag i problemet och gå vidare. Att det ska vara så jävla svårt då!

Jag är alldeles för svag för att klara det här. Men hur jag än gör så kommer jag må skit, antingen fortsätta och ständigt känna mig underlägsen och misslyckad eller lämna allt och ha ångest och panik.

Så vad ska jag välja egentligen, suck...

Önskar fortfarande att nåt ska hända, fast jag vet, VET ju att det inte kommer förändra nånting. Det skulle redan ha hänt för att ha gjort nån skillnad.

O vad fan ska jag göra nu, vänta? Gå vidare? Det senare så klart! Tillbaka till att det är så förbannat jävla svårt då. Skit, skit, SKIT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0