Svar på kommentar

"Verkar som om du är precis likadan som personen du klagar på. Du väljer att skriva att du är upprörd på någon genom en blogg?!

Ett tips från en ärlig främling som snubblat in:

Ta det med personen istället för att klaga på en blogg. Det där ser inte bra ut imo.

Two wrongs don´t make a right..."


Absolut! Förstod att jag skulle få en sån kommentar och du har alldeles rätt. 

Men det här är min blogg där jag pyser ur ilska och går vidare efteråt. Det är det den är till för, få utlopp för glädje, irritation m.m. I detta fall handlade det inte om en enskild person, snarare om tjejer i allmänhet och jag skriver kanske något kryptiskt för att ingen som känner mig privat ska missuppfatta. Kanske misslyckades jag nu. Eller? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0