Plötsligt händer det...

Jajjemen :D  Fick en väldigt glad nyhet idag, bästa på länge, men vågar inte riktigt ropa hej än...

För övrigt, är nu anmäld till högskoleprovet i oktober. Även anmäld till en distanskurs i rättspsykologi, vet inte än om jag kommit in bara. O hälsan går väl åt rätt håll. Känner mig piggare men samtidigt inte, det är precis som vanligt när jag är på väg upp. Pigg korta stunder och sen dippar jag ner igen. Behöver fylla på reserverna för att hålla nivån uppe längre än direkt efter att jag ätit. Tänkte börja med promenaderna igen på måndag, fast lite lätt med 2,5-an. Springa den så mycket som möjligt och pressa lite men vara skitnoga med att äta före och efter. Det måste fan funka, jag blir tokig på att må så här. Känner mig så jäkla handikappad.

Meeen, han älskar mig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0