Nya tag!

Försöker äta och försöker att inte ta ut mig och stressa runt för mycket, hade en dipp igår då allt kändes oöverkomligt igen. Suck... Har iaf lagt ner promenaderna i Hemlingby, det tog nog för mycket energi helt enkelt. Sjukskriven två dagar förra veckan pga. näringsbrist eller som läkaren sa, utmattningsdepression pga. för lågt näringsupptag. Same shit, different names. Om jag lyckas fortsätta äta och inte dippar ner nåt mer ska jag börja gå i början på nästa vecka igen. Börja med 2,5-an istället för att ta de längre rundorna.

Träffade en tjej idag som eventuellt ska bli medryttare på Oliver, så förhoppningsvis har jag lite hjälp i stallet snart. Skulle behöva ett par hästfria dagar i veckan, både för att slippa lite stress men även för att få vara helt ledig när jag är ledig från jobbet och inte ha några måsten. Skulle vara skönt att kunna åka iväg nån dag också utan att känna dåligt samvete för att Oliver står och blir stel. Bara att hoppas på att det funkar och känns bra, både för henne och för mig =)  Idag kändes det bra iaf och Oliver hade skött sig när hon red, förhoppningvis fortsätter det så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0