Klappkasst igen

Var på så himla bra humör igår och tyckte att äntligen mådde jag bra igen efter näringsbristen. Vaknade i morse, sjukt trött o ont i huvet. Tänkte att eftersom det är så himla lugnt nu så kunde jag lika gärna ta sovmorron så loggade in och la mig inaktiv, så kunde kanske nån smart person på växeln ringa om de blev kö. Sen när jag vaknade vid 10-11 så tänkte jag hela tiden att jag skulle till jobbet men vid 15-tiden satt jag o grät, så kasst var det. Tror att jag tog ut mig alldeles för mycket igår, för några timmar sömn och sen 10 timmar jobb, en timmes ridtur och en timmes promenad på det. Och för lite sömn igen natten till idag. Skit, skit, skit! Men det är bara att äta, har laddat upp både kylskåp och frys nu.

Förresten, världens bästa shake/smoothie. Skitbra för att återhämta sig efter träning eller bara som mellanmål.

½ burk Kesella 1%
1-2 råa ägg
6-7 frysta jordgubbar
½ dl blåbär

Släng allt i en mixer och fyll på med Go Green sojamjölk med vaniljsmak, så mycket att shaken blir rinnig och går att dricka, eller om man vill äta den som glass. Nyttig och mättande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0