Idag ska Oliver ut på ridtur med sin nya m...

Idag ska Oliver ut på ridtur med sin nya medryttare Tilda. Jag är faktiskt lite nervös, han må vara hur snäll o gullig som helst i stallet men han kan vara jäkligt tuff att rida. Hon har ridit honom två ggr tidigare när jag varit kvar i stallet så egentligen är ju inte själva ridningen nån skillnad, där har dom ju skött sig själva ändå. Nu ska hon göra resten själv också och det är ju inga problem egentligen. Så jag har ju ingen anledning att vara nervös. Fast när det kommer till ridningen har han varit jäkligt pigg nu ett tag. Pratade med en av tjejerna i stallet om det igår och ingen av oss kunde förstå hur det gick till; det är inte så mycket gräs i hagen, han får inge extra hö o jag tror han är den enda som inte får nå extra kraftfoder heller. Får väl hoppas att han har energi för att han förbränner fettet på magen då ;) Ser fram emot att prata med henne efteråt och höra hur det gått :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0