Bridesmaids

Go see it!!! :D  Helst med tjejkompisarna! Så grymt rolig film, första tredjedelen var så sjukt jävla rolig :D  Höll fan på o dö av skratt, tror till o med "Nicklas" skrattade en hel del.

Ett tänkvärt citat också. Eller citat o citat, ska jag citera nån lär jag väl komma ihåg exakt vilka ord människan använde. O de gör jag inte. Grejen iaf; du har problem, enda lösningen är du själv, finns ingen annan som kan fixa det åt dig. Så tänkvärt i min situation, jag skapar alla mina problem själv. Nojjar och tänker way too much! O när tankarna virvlat ner för långt så är jag ju deppig, o ser bara nattsvart på allt. Det är så sjukt hur mitt liv kan vara på exakt samma sätt två dar i rad, ena dagen är jag hur lycklig som helst och tycker allt är kanon bra medans jag nästa dag nästan är beredd att hoppa framför tåget för att allt är så sjukt pissigt. Hjärnspöken och näringsbrist är ingen bra kombination.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0