Skitdag

Har kört på i för högt tempo ett tag nu, för lite sömn och mat. Har varit så uppe bland molnen och flugit och nu dunsat ner på backen igen, rejält. Det började den natten jag hade körning till Västervik, efter det har jag inte sovit tillräckligt mycket nån natt alls. Har stressat en massa och inte hunnit äta. Inte tagit vitaminer heller. Varit riktigt trött men bara pushat mig själv framåt. Lagt mig på jobbet och försökt sova men fått körningar. Så nu tog det stopp, eller rättare sagt i natt efter jobbet gick det inte mer. Måste strukturera upp mitt liv lite, prioritera bort saker som inte är bra.

Men hur gör man det? Fick en liten tankeställare i natt. Vet inte om jag påverkas helt nu av att huvet inte e med. Men det var jobbigt till och med när jag var lite småhög på livet. O det är ju ännu jobbigare nu.

FAN! Det är nu jag vill ta med häst och hund, sätta mig i en stuga mitt i skogen utan dator eller mobil och bara vara ifred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0