Ligger i badet och slappnar av. Har lagt a...

mms_img57858 (MMS)

Ligger i badet och slappnar av. Har lagt ansiktsmask och dricker grönt te, Twinings med smak av hallon, björnbär och körsbär. Det här var verkligen otroligt skönt. Har varit iväg till ATG-kliniken här i Gävle med Oliver och fått hans hovar fixade. Det var inga större fel på dem, (världens bästa hovslagare) Johnny skar bort en del för att minska risken att bakterier åt sig upp. Så nu är hovarna små, runda och fina igen :) Men jag är helt sjukt trött! Näringsbrist igen. Var iofs ett tag sen nu och det är inte så illa att jag måste vara sjukskriven, men jag är rätt avtrubbad och har svårt att koncentrera mig. Sen så kör jag på i ett ganska högt tempo nu med jobb och häst(ar). Glömmer ju rätt ofta bort att äta och vet inte hur mycket tillskott jag borde tagit som också glömts. Men det är bara att skärpa till sig och bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0