Blev inge festande för mig idag som jag ha...

mms_img26061 (MMS)

Blev inge festande för mig idag som jag hade tänkt. Vet inte varför men deppade ihop helt på dan, riktigt rejält. Tror det berodde på kombinationen närinsbrist och stress. Men men... Bestämde mig istället för att åka alldeles själv till stugan, var på väg att vända o åka till tjejerna i Trödje flera ggr längs vägen, men när jag väl kommit hit så ångrar jag mig inte. Det är inge kul att umgås med folk när man är så väck i huvet. O konstigt nog så mår jag bra här ute :) Jag som nu för tiden får panik så fort jag är själv. Jobbar en vecka till, sen semester en vecka, då blir det fler tripper hit. Har grillat lite och snott en av pappas öl, so it's all good :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0