Varit som ett slakt hela dagen på jobbet m...

Varit som ett slakt hela dagen på jobbet men nu när det är dags att sova, nu är jag pigg. Har för övrigt varit en riktigt kass dag, kunde inte sova alls och gick upp 4.45 i morse. Eller ja, Nicco väckte mig redan vid 4 så tog en promenad då och gick in och la mig igen. Var så klart toktrött hela dagen, fick höra av en kollega att jag såg ut att vara över 30. Bjöd på tårta och han undrade hur gammal jag var, gissningen blev att jag hade fyllt 30 åtminstone. Humöret sjönk som en sten. Sen var jag till Valbo på lunchen och kollade på en mobil jag vill ha, SonyEricsson x8, men jag har för tjocka tummar för att kunna skriva sms på den. Jävla skit. Sen tar det här jäkla tjafset jag skrev om förut en massa jävla energi, trots att jag trappat ner och försökt dra mig undan. Dags att sluta vara konflikträdd och ta tag i det. Antingen går det vägen eller så gör det det inte, och då är det så. Trist men jag kommer nog må bättre ändå i slutänden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0