Länge sen jag mobilbloggade nu. Eller blo...

Länge sen jag mobilbloggade nu. Eller bloggade överhuvudtaget. Oliver tar ca 3 timmar varje dag + att jag jobbar VÄLDIGT mycket + att jag haft lätt näringsbrist efter förkylningen och sovit en massa. Finns en massa jag borde göra, kompisar jag vill höra av mig till och träffa. Men jag har varken tid eller ork. O trots det trivs jag :) Jag älskar verkligen att vara hästägare! Har en häst som är helt underbar, eller ja, ett riktigt monster ibland men det ger såna kickar när nåt funkar sen istället :) Jag får använda kroppen varje dag (ni skulle se mina armmuskler som tidigare varit obefintliga!) och jag är trött och somnar på kvällarna. Känner liksom en avslappning och tillfredsställelse i kroppen eftersom jag nu är ute i friska luften varje dag och får både fysisk och psykisk stimulans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0