Så här söt är min lilla ponny. Det här är ...

mms_img66044 (MMS)

Så här söt är min lilla ponny. Det här är taget i onsdags när jag var hem på rasten och red. Jättefint vinterväder med massa sol så det blev en barbackatur. Som synes så sitter jag ju inte på Oliver här, ramlade av. Igen. Andra dagen i rad. I tisdags gick vi omkull, han blev rädd för nåt, snodde runt och halkade. Som tur var fick jag honom inte över mig och ingen av oss blev skadad. Har haft delade pass både onsdag och torsdag så har varit hemma 9-12 och kunnat rida på dagtid :) Igår gick vi till ridhuset och jobbade, tränade sätesstyrning och körde ett par galopper. O hoppade studs, har varit jättesugen på det länge o hade hela ridhuset för mig själv så passade på. Ska dock höja hindren lite till nästa gång så han verkligen hoppar, han e rätt duktig på att bara ta ett extra högt kliv över istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0