Den här dagen började faktiskt bra, trots ...

Den här dagen började faktiskt bra, trots att jag gick upp 4 i morse. Var pigg och glad tills 05:57, då ringde Tord. Hade precis kommit till garaget och skulle helt plötsligt ha 84 så det var bara att åka tillbaka till station och ta den. Kall o jävlig eftersom den står utomhus. När jag kom fram till första kunden hade bilen gått trögt och hela bromsskivan på ena bakhjulet glödde. Pratade med Tord tre ggr inom en halvtimme, först var det mitt fel att den hade legat på (trots att det inte är första gången), sen att jag inte stannat i tid (bilen är alltid seg när den stått kallt), sen att jag inte tagit mig till verkstad fortare (trots att jag skulle stå still och låta den kyla av sig), sen att jag inte ringt i tid så han kunde ta bil 88 till shuttlekörningen (trots att jag ringde 40 minuter före den körningen!). Ibland tycker jag om min chef, idag är inte en sån dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0