Vill inte mer.

Har inte blivit mycket bloggande den senste veckan, känns bara dumt att sitta och upprepa allt. Var på en skitrolig shoppingrunda i Uppsala med Lotta förra måndagen. Gick o gick o gick. Tror vi sprang runt i typ 6-7 timmar från att vi kom till Uppsala tills vi åkte hem igen. Hittade massa roligt! Dagen efter kände jag mig som en zombie. O dagen efter det också, osv. Tyckte att jag kanske var lite piggare igår men idag är det helkasst. Jag kan inte säga att jag är helt slut för jag är trots allt på jobbet just nu och jag funkar. Men orkar inte prata med kunder, orkar inte skämta o vara social. Går helt på autopilot. Proverna jag tog för en vecka sen visade bara lite lågt blodvärde men inget annat. Så hon har lagt in en ny lista med andra prover som jag ska in o ta. Får se när jag ska orka det. Måste vara där före elva och slutar vid 2-3 på nätterna nu och kör 12-timmars. Orkar inte gå upp nå tidigare heller.

Så så är mitt liv nu. Noll ork. Noll livsglädje. Lägenheten ser förjävlig ut och jag orkar inte göra nåt åt det. Borde diska, borde tvätta och borde röja undan allt som står överallt men orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0