The bitch strikes back!

Jag förstår mig inte på vissa människor i min närhet. Varför måste man vara så jävla bitchig? Får det dig verkligen att må bättre om du vinner över mig, om du har rätt och jag har fel? Varför måste sånt påpekas hela tiden? Varför måste det tryckas ner? Är vi inte kompisar, ska vi inte ha kul ihop, stötta varann? Istället tas minsta lilla tillfälle i akt att visa att du är lite bättre. Just den här gången. I nästa ögonblick är det jag som gör detsamma mot dig. För vet du, jag har tröttnat på att svälja gliringar och bitchiga kommentarer. Jag tänker vara precis lika elak mot dig för jag orkar inte vara den snälla längre. Du har fått mig att bli nån jag inte är. Vi kommer inte vara kompisar speciellt mycket länge till om det här fortsätter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0