Sitter av lite tid på jobbet så här kom...

Sitter av lite tid på jobbet så här kommer en liten update av mitt liv. Blev inga 27 dresses för mig Sara. De båda lite kortare modellerna från HM kom ju för nån dag sen. Herregud vad de satt fult på mig! Båda åker tillbaka fort som 17. Den nedersta på bilderna, den du gillade Johanna, ser helt annorlunda ut på riktigt. Pösigare och med fickor i sidorna, riktigt skum modell. O den översta passade jag helt enkelt inte i. Men den mittersta, den långa, den har inte kommit än. Trodde den skulle ha leveransdatum nu i mitten på maj men måste ha tittat fel :/ MEN, jag hittade exakt en sån bikinitrosa jag varit på jakt efter. Ville ha en svart väldigt bred över höfterna men ändå med lite rynk, så ringar eller knytband. O en sån hittade jag idag :) Med knytband. Så kan jag matcha med lite olika svarta bikini-BHar. Blir bra de :) Nu ska jag åka ner i garaget o logga ut. Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0