Lite shopping idag =)

Åkte till Björn idag och då vände det. När jag hade varit där ett tag började jag känna mig glad och lättare i sinnet på nå sätt. Fortfarande lite förkyld så klart, men nedstämdheten och orkeslösheten har börjat försvinna =)  SÅ fick faktiskt med mig Börne till Valbo en snabbis. In på Gina och prova klänningar tänkte jag men hittade typ inga. Provade däremot en kjol som var så absolut inte jag bara för att Börne gillade den. Kort volangkjol med rosa blommor, haha =)  Korta vida kjolar passar jag absolut inte eftersom mina höfter redan är så breda och benen korta. Ser bara förjävligt ut på mig. O blommor? Inte min grej. Var det inte när mamma tvingade på mig blommigt när jag var liten och det är det definitivt inte nu. Men både jag och Börne gillade den när jag provade =)  Så den blev det! Tänkte jag ska ha den med vit body under, eller kanske vitt ribbat linne. Nåt annat förslag? Inte min stil som sagt egentligen ;)



Söt va? =)  249:- hos Gina Tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0