Lite mer positiv

Vill säga att allt är bättre men njaaa. Vill vara ledig och hitta på nåt kul, det sliter att köra dessa 12-timmarspass och inte ha nåt liv. Man åker bara hem o sover o när man vaknar är det bara o äta frukost, duscha, fixa mat o mellanmål till jobbet o sen iväg igen. Fast i morgon är jag faktiskt ledig =)  O jag ska faktiskt göra nåt kul. Hoppas på fint väder för jag ska ut o rida då. Om nu inte Karin har ångrat sig så ska vi ut i Jäderfors-skogarna =)  Ska börja hjälpa henne med hennes häst och i morgon är första dagen. Så jag ska rida hennes och hon ska låna en av stallägarens hästar o så ska vi ut. Ska bli riktigt sjukt kul =)  Fast jag e så nervös! Rädd o göra nåt fel, känns lite värre nu än med ridskolehästarna. O så hoppas jag att det inte regnar för då vet jag inte alls vad jag ska ha på mig. Då blir det en snabbvisit på Rusta eller nå och fixa billiga regnkläder.

O igår kom Björn med ett jättebra förslag som fick mig på bättre humör. Nästa gång vi är lediga ihop en vardag ska vi åka bort nånstans. Inte nå jättelångt eller jätteskostsamt men bara få komma iväg o mysa lite. Har pratat länge om att åka nånstans i Hälsingland, typ mellan Söderhamn och Bollnäs för det är så himla fin natur där uppåt. Bara åka o ta lite picknick med sig o sätta sig på nå fint ställe. Så det kanske blir det. Eller så lånar vi mamma o pappas stuga o grillar o spelar spel. Fiskar lite. E skönt att ha lite att se fram emot =)

O just ja, kanske inte har skrivit om det men den 5 juni drar vi till Alanya :D  Bokade i söndags. Hittade ett hotell som ligger precis vid stranden men en liten bit från stan. Fast ändå i stan liksom, men nån kilometer från själva centrum. Men de e lugnt, de kan man gå. Eller ta taxi =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0