Klänningjakt!

Insåg för ett tag sen att jag behöver sommarklänningar till Turkiet-resan =)  Tänkte titta runt på typ H&M, Ellos, Haléns och beställa hem lite olika o sen skicka tillbaka de jag inte vill ha. Självklart skulle det vara mycket roligare med en shoppingrunda men när? Jobbar som en gris just nu, fem dagar förra veckan, sex den här och sex nästa. O inga normala dagar, vi snackar 12-13-timmarspass. Fast idag gick jag faktiskt hem efter halva. Har ont i halsen och feber. Körde rot som var riktigt lugn som tur var. Låg och sov mellan kunderna och försökte hålla mig från att gråta. Typisk feber för min del. O när man e sjuk får man shoppa :D  O äta godis :D  Fast jag har inget godis. Men nätshoppa klänningar ska jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0