I'm back!

Knappt så jag vågar tro på det själv men jag mår faktiskt bra nu =)  Visserligen jäkligt trött idag eftersom jag inte sovit så mycket men nu är det fjärde dagen i rad som jag inte är orkeslös och under ytan. Vaknade så i lördags, e svårt o beskriva känslan men det är en orkeslös och jobbig känsla i hela kroppen. Man orkar knappt med sig själv och ännu mindre nån annan. Var iaf så när jag vaknade då men efter typ en halvtimme var det bättre. Har vart rätt sur och tvär mot Björn när jag mått dåligt och i lördags sa han att jag till och med såg sur ut när jag sov :D  Inte lätt när de e svårt inte. Men iaf, fjärde dan med livsglädje. E till o med så jag vågar hoppas på att allt är som det ska igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0