Idag

Hittade inte mer än så där igår, var i på Ellos och försökte göra en beställning men eftersom ett av plaggen där inte skulle komma förrän den 10 juni så skulle hela beställningen komma då och då struntade jag i det. Vill ju ha kläderna innan jag åker ju. Nån som vet nån mer billig nätbutik? Är ju ute efter lite slit-o-släng-klänningar så hellre tio som kostar en hundring än en som kostar en tusenlapp.

O nu sitter jag här o har lite ångest. Är sjukare idag än igår så ska inte jobba. Men vill ändå rida ;)  Det är ju bara en timme och jag behöver inte köra hårt. Kan stå i mitten och titta på och bara göra de mindre krävande sakerna. Har sett fram emot ridningen nu i en vecka, det gör jag varje vecka. Är alltid jättetaggad när det äntligen blir lördag och förra gången kändes det liksom som att det lossnade, jag fick till det rätt bra både med ridningen i övrigt men framförallt med hoppningen. Jag skulle kunna åka dit idag, göra övningarna och när det funkar så ställer jag mig i mitten och vilar. Såå ansträngande borde inte det vara. Har jag tur kanska jag piggnar till av att vara ute bland folk och få frisk luft och så kanske jag faktiskt orkar gå till jobbet ikväll. Börjar ju inte förrän 21 så det är ingen stress heller. Jag vill, jag vill, jag vill =)

O så längtar jag efter Börne. Det gör jag tamejsjutton jämt! Tänk om vi inte hade träffats när vi gjorde. Tänk om jag åkt hem tidigare från krogen. Tänk om vi inte hade stått så länge o diskuterat efterfest. Då hade jag ju åkt hem med nån annan taxi. Otroligt hur livet slumpar sig ibland. På tisdag har vi varit tillsammans i sju månader. När vi hade varit tillsammans två-tre månader kändes det som att det var en evighet, som att vi känt varann hela livet. Nu kan jag inte fatta att vi varit ihop så länge. Sju månader är långt, är ju nästan så det räknas som ett seriöst förhållande ju =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0