Idag var första gången jag kände att jag h...

bild0474 (MMS)

Idag var första gången jag kände att jag hade kontroll på vad jag gjorde på hästen. Var säker och kunde slappna av. O de kändes grymt bra! Hade liksom kontroll och kunde styra och göra tempoväxlingar även i galopp. O så har jag hoppat :) Gick ju skitkasst sist, eller de gick inte alls och jag fick trava över bommar till slut istället. Hästen vek av före o jag blev rädd. Idag var jag också rädd så samma sak hände igen. När de andra hade hoppat bad jag henne att lägga ner andra hindret eftersom jag tyckte det var för högt. Så hon gjorde det lägre och så försökte jag några ggr o till slut funkade det :D Helt underbar känsla i kroppen att äntligen lyckas. Hoppade över ett par gånger till o de gick lika bra. Så jävla härligt bara :D Längtar till nästa gång o jag hoppas verkligen vi får hoppa mer då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0