Gnällig kärring =(

De e jag det. Stackars Björn. Är fortfarande förkyld och totalt orkeslös. Typ. Var iväg till Plantagen idag. Kände mig helt slut efter det. Björn var skitgo o frågade hela tiden om vi skulle åka hem så jag fick vila. Men jag lär komma igång, få lite frisk luft. Det är ändå bättre idag än igår. Men nu är jag ju tillbaka där jag var för nån månad sen. Totalt orkeslös. Hade ju inte ens återhämtat mig energimässigt från förra förkylningen som var i påskas och så kom det en till. Den här gången är jag mer noga med att äta iaf. Idag blev det sushi. Igår chineesefood. Eller det kanske var i förrgår? Vad 17 åt vi igår då? Just ja, sallad. O inser nu att jag bara åt riktig mat en gång. Inte ens gröt till frukost tror jag. Bara mackor och en sallad. Fan!

Iaf så är jag hemma från jobbet i morgon också. Inte en chans att jag skulle orka. Idag har jag bara hängt med, Björn har kört och fixat och grejat. På jobbet skulle jag vara tvungen att hålla i trådarna. Köra bil, lasta kunder. Orkar inte! Dessutom ett 13-timmarspass, 6.45-20. Det går inte. På onsdag och torsdag har jag 10-timmars som börjar 13.30. Det känns väldigt mycket mer realistiskt att orka. Får väl se i morgon hur det blir.

Jo just ja, har genomfört en trädgårdskupp idag ;)  Har ett litet trådgårdsland utanför min dörr som jag trodde hyresvärden skull sköta men jag insåg förra sommaren att så inte var fallet. Så idag rev jag faktiskt upp alla brännässlor och annat skit som var där. Lät bara en liten rosenbuske vara kvar. Sen sådde jag en påse blandade sommarblommor :D  Ska bli riktigt kul och se om nåt gror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0