Åhh, jobbångest!

Jag har duschat, tror ångan löste upp täpptheten i näsan så just nu känner jag mig inte riktigt lika tung i huvet längre =)  Har definitivt bestämt mig för att åka på ridningen. Kan ju lika gärna sitta på hästryggen som hemma i soffan. Eller nä, jag vet att det är bra mycket mer ansträngande att vara där men jag vill ju så gärna =( 

Men frågan är om jag dessutom ska jobba sen ikväll. Tror iofs att vare sig jag åke rpå ridningen eller inte så kommer jag vara däckad vid tio och där skulle jag bara ha jobbat en timme. Fan vad jag velar fram o tillbaka nu. Behöver pengarna, vill träffa Anna som också kör. O är jag verkligen så dålig att jag måste stanna hemma, har ju kortpass, bara 21-04, så jävla ansträngande är det ju inte. Gaahhhh! Samtidigt känns det som att jag borde ringa Tord nu och säga att jag stannar hemma så han har en chans att hitta nån annan istället för att ringa om några timmar, när ridningen slutat. Men OM jag känner sen att jag orkar jobba så är det ju dumt att han hittar nån annan. Som sagt, jobbångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0