4,5 kg för mycket =(

O vill ni veta en sak till. Som också gör mig nere som fan. Jag vägde 72,7 kg igår morse! Vilket betyder att jag gått upp nästan 3 kg på en vecka o då hade jag ändå gått upp nåt kilo före det också. Varför kan jag inte få vara en sån som går ner i vikt när jag mår dåligt, jävla skit.

Men nu inser jag ju en sak. Då för en vecka sen, söndag och måndag, då mådde jag faktiskt hyfsat. Inte bra men inte skitdåligt heller. O jag har ätit rätt dåligt sen dess. Tappade ju orken rätt rejält efter Uppsala-shoppingen och orkade inte bry mig. Det gav mig faktiskt lite hopp. Att jag ändå hade ett par rätt bra dagar. E bara att äta som en galning då, igen. Vikten ner och orken upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0