Vill dra täcket över huvet igen =(

Sovit dåligt, mår kasst. Väldigt svårt att sova i natt, bara en massa tankar som snurrade i huvet hela tiden. Tur jag ska jobba strax så jag får nåt annat att tänka på! Kör 13.30-23.30 idag. Helt perfekt pass =)  Hinner sova ut, slipper stanna på slutet o inte ha nåt att göra. Brukar sluta 2-3 när jag kör eftermiddagar o då är det oftast tvärlugnt sista timmarna. O dessutom brukar jag börja vid 16 då också, nu hinner jag med ruschen mellan 14-16 då det förhoppningsvis iaf ska vara lite skolkörningar, Sandvikanställda som ska hem och dagverksamhetsgubbar- och tanter som ska åka. O så har jag med mig en bok så har nåt att läsa när det blir lugnt. Försöker verkligen vara positiv. Försöker, försöker.

Funderar på om jag ska lämna min mobil hemma idag. Inte kunna bli nådd öht. Lotta har ju för närvarande ingen mobil på 10 dagar eftersom hon sagt upp det förra abonnemanget och det nya inte börjat gälla än. O fan vad skönt det låter. Ingen som kan klaga på att man inte svarar. Inte kunna bi nådd every hour of the day. Ska nog prova det nån gång, faktiskt. Tror dock inte att det kommer bli idag. Just idag är det för mycket jag ska fixa och ordna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0