Uttråkad

Helt slut efter att ha variti farten hela dagen men är inte trött. Bara uttråkad. O tänker en massa. Är lite grejer jag går o oroar mig för. Liksom lite av varje och alltihop tillsammans gör att jag känner mig nere. Skulle vilja koppla bort allt men det går inte. Så för att jag går o tänker hela tiden kan jag inte känna mig trött, e bara stressad i kroppen liksom. Sitter o läser bloggar, försöker tänka på annat. Har pratat med Björn i telefon o känt mig helt väck i huvet, kan inte koncentrera mig på att prata. Har till o med shoppat på HM.com. Men det började med att jag hade en shoppingkorg på 1100:- och slutade på 495:-. Tog bort en massa grejer jag inte kände hundra för. Inte ens mina shoppinghjärnceller fungerar som de ska.

Ähh, nu ska jag sluta gnälla. Men det är min blogg o jag gnäller precis så mycket som jag vill.

Har iaf fått en del matlådor gjorda idag =)  Lär ju vara rätt trött på lax om ett tag bara, blev säkert ca 20-25 med lax. Dessutom måste jag köpa quinoa eller bulgur, är rätt många med råris i nu. O rätt många med bara lax än så länge, fyller på med annat senare. Trodde jag skulle ha quinoa hemma så jag kunde variera lite iaf men det hade jag inte.

På HM blev det iaf en matta som var på rea, tänkte de kunde bli snyggt i hallen så den fula plastmattan skyms lite. Två par solglasögon, en klänning och några söta trosor blev det också. Hade kunnat bli några kuddar till soffan om jag varit mer shoppingsugen och kunnat bestämma mig nån gång.

Äsch, nu lär jag försöka sova. Ska upp 11 igen. Jobb 13.30-23.30. Inte ett dugg jävla sugen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0