Nyvaken...

Sitter med det obligatoriska morgonteet. Idag är det Liptons green tea tropical. Mmm... Har sovit enormt skönt idag =)  Vaknat en massa men liksom somnat om varje gång och haft skön avslappnad sömn. Lite som när jag låg på sjukhuset och hade blödningar i magen. Helt väck i huvet eftersom blodvärdet var så lågt och allt jag ville var att sova. Så skönt har jag aldrig sovit nån gång och det här var nåt liknande, åt det hållet åtminstone.

Ont i halsen har jag. Vill inte bli sjuk nu! Inte när jag bokat in så helvetes mycket jobb. O de lediga stunderna är fullbokade de med. Fast i så fall måste Björn kanske ta hand om mig lite, hihi. Skulle inte vara helt fel =P  Appropå det så längtar jag till söndag så sjukt mycket. Det är jobbigt att vara ifrån varann när det känns så här bra. O på söndag vill jag inte planera in nånting alls! Vill bara ta dagen som den kommer, kanske ta en promenad ute om det är fint väder, grilla korv. Eller åka in till stan o sitta på Wayne's och ta en latte. Eller spela lite wii och dricka kaffe. Bara mys =)  O nästa helg blir det påskmys på söndagen =)  Jobbar hela helgen för övrigt men på söndan ska vi fixa lite påskmat ihop. Har troligtvis en sån där trevlig 60-timmarsvecka framför mig så då är man rätt nöjd när det äntligen är ledig dag =) 

För övrigt, bra dag idag. Gräver ner mig alldeles för mycket nu för tiden, har kanske fått för lite solljus igen. Tur att jag fick så många söta sms och samtal från Björn igår, det hjälpte verkligen.

Men nu ska jag hoppa in i duschen, sen iväg och inhandla lite Esberitox o hoppas på att förkylningen stannar av. Har tydligen fått ett rekommenderat brev också. Skulle gissa på att det är från Skandiabanken som jag lyckades gå med i. Ville ha en försäkring men hamnade lite fel, ska gå ur igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0