Update

Har varit grymt dålig på att uppdatera men den här veckan har liksom inte bjudit på så mycket roligt eller tråkigt. Har inte behövt skriva av mig riktigt. Mest haft ont som fan i kroppen o jobbat arslet av mig. Söndag-måndag var det rumpan som gjorde skitont. Sen i tisdags har jag haft grym träniningsvärk på insidan av låren. Sträckte även den muskeln både i tisdags och igår. Ont som fan! Åkte till o med hem tidigare från jobbet igår för det gjorde så ont att flytta foten mellan gas- och bromspedal. Så i morgon är det rejäl stretching som gäller efter ridningen! Synd bara att jag kommer vara så sjukt stressad, ska iväg på Lottas 30-årsfest direkt efteråt. O det bästa av allt, Björn följer med =)  Fick reda på igår att han får vara ledig på lördag, underbart =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0