Up, up and away!

Läste nåt nyss som fick mig att skratta högt :D  Ja, människor är som människor är... Vissa roligare och mer udda än andra :D 

Men nu ska jag sätta lite fart, ska vara på ridskolan senast om två timmar och före det ska jag hinna packa ihop alla grejer till ikväll och i morgon. Lotta ska nu äntligen ha sin 30-årsfest =)  Kl 18! O min ridning slutar 16.30 så därefter är det bråttom, bråttom. Ska hem till Björn och duscha o byta om, sen skynda som 17 ner till festen. Lär försöka komma ihåg allt som ska med också, alla småsaker som man räknar med att de ska finnas. Typ schampoo, mascara o sånt som absolut inte finns i en killes lägenhet. O Lottas present får jag absolut inte glömma!

Men nu så, dags att klä på sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0