Sjukt shoppingsugen!

Vill prova jeans, sätta ner fötterna i skyhöga pumps, dricka latte. Kolla på söta muggar, fingra på tishor och prova smink. Jag vill SHOPPA :D  En dag med äkta tjejshopping är vad jag behöver. Älskar att mys-shoppa med Björn och gå o pussas mellan klädsnurrorna men det jag vill nu är en heldag med riktig shopping där jag kan prova massvis med kläder och speciellt skor. Börne är världens underbaraste som faktiskt gillar att shoppa med mig men då har jag å andra sidan inte gått lös helt heller ;)  Tar det i små doser när han är med så han inte tröttnar :)

Så Lotta, komsi komsi. Så fort jag får pengar vill jag iväg ;) 

Har två shoppingresor inplanerade nu, den ena med Börne när jag får lön. Troligtvis blir det till Borlänge och kupolen. Vill till Lagerhaus! Ska åka förbi Lager 157 också och kika lite, har aldrig varit där nån gång. Den andra vet jag inte var/när/hur men jag o Lotta ska dra iväg utanför Gävles gränser iaf. Sthlm, Barkarby, Uppsala? Eller Borlänge, beror ju på om jag hinner få med mig Björn eller inte.

Men i morgon blir det lite minishopping i Gävle. Är fortfarande sjukskriven men ska sova hos Björn i natt så åker ändå genom stan på vägen hem. Hittade EXAKT såna koppar jag letat efter länge på Åhléns hemsida och det står att de eventuellt finns kvar på Åhléns i Gävle. Så jag måste åka ner där och kika.


Bara 15:-/styck. Jättemysig att dricka ut, har redan från Dollarstore med annat mönster.



Inte helt fel denna heller men fel form. 39:- hos Åhléns.


Om bara denna funnits i rosa hade jag lätt köpt den! 49:- hos Åhléns.



Vill ha! Kan tänka mig de turkosa till och med ;)  39:- hos Åhléns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0