Sjuk =(

Jag åkte både till jobbet och ridningen i lördas, slet arslet av mig på ridningen. Körde faktiskt jäkligt hårt där, jag som hade tänkt ta det lugnt. Men det var så kul och jag orkade med så jag körde på. OCH! Jag kom upp på hästen utan pall, det du :D  Hade samma som sist, Dusty. O hon är en av de större där. O sen åkte jag till jobbet där jag slet som 17, 5.200:- i inkört. Så sjukt bra! Har absolut inte långt kvar till 60.000:- nu. Typ 2.000:- kanske. Men nån lön på 18 papp efter skatt kommer det inte bli. Åkte till jobbet idag, började köra mot Storvik och skolbarnen och kände bara att det här går inte. Innan så har det i psincip bara varit halsen som gjort ont, o de kan man leva med. Men började känna mig febrig och seg i huvet. Så efter att skolkörningen var gjord åkte jag hem igen. Ångrar mig inte. Har sovit sen jag kom hem, har sjukt ont i halsen fortfarande och bör nog inte prata alls egentligen. Feber har jag också. Eller, har ingen febertermometer men rummet snurrar lite och det rinner tårar med jämna mellanrum så skulle gissa på att det ligger runt 38 ;) 

Men skitsamma, jag kommer få ut en lön på ca 17.000 istället för 18. Så mycket ska jag inte gråta över det eller. Kommer ändå kunna lägga undan ca 4. Hur lönen blir beror väl lite iofs på om jag kör i morgon och på onsdag eller inte. I morgon känns det som att jag borde vara hemma, kommer inte mirakulöst vara skitpigg då om jag inte är det nu. Min hals skulle nog definitivt behöva vila sig. E svårt o va tyst när man kör taxi.

Längtar efter Börne nu. Kanske möjligtvis skulle kunna övertala honom att sova hos mig i natt. Då har jag nånting att se fram emot iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0