Sandå Måleri, haha =)

Innan all matlagning ska jag åka o hämta Börne också. Vi ska förbi HSB så han kan lägga in sin intresseanmälan. Funkade inte riktigt via nätet när han skulle göra det förra veckan. O jag ska påpeka att jag vill ha mitt handtag till ytterdörren fastsatt. Det åker ur när man drar igen dörren inifrån. Inte utifrån dock ;)  O så ska jag säga till om tapetsering av min hall. Hade ju en liten dispyt med Ove från Sandå Måleri förra året när dom skulle tapetsera om. Tydligen har jag samarbetssvårigheter för att jag bor i en lägenhet på 29 kvm, jobbar nätter, inte vill ha honom i hallen när jag sover och därför vill planera in när han ska komma så att jag kan sova nån annanstans. Tydligen har jag då samarbetssvårigheter för att jag inte kan låta honom komma dagen efter han ringer. Tydligen har jag samarbetssvårigheter för att han inte kan planera längre än TVÅ dagar framåt. Men det är klart det är jag som har samarbetssvårigheter, nån annan slutsats kan man väl absolut inte dra av detta! Absolut inte slutsatsen heller att Ove på Sandå Måleri kanske är lite bakom flötet med dålig serviceanda som säger åt sin kund med spydig ton att hon har samarbetssvårigheter och att vi ska vänta till semestern då hon kanske möjligtvis kan ha tid för en målare. Har inte ens orkat ta tag i det där nå mer o nu är det över ett år sen Hsb skickade över uppdraget till Sandå så det har nog gått ut och jag behöver prata med dem igen. Jag hoppas nästan att det blir Ove som ringer, då ska han få höra ett o annat om samarbetssvårigheter, moahahahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0