Påskplantering

Har fixat ihop en påskgrupp nu på kvällen. Snacka om att jag haft energi idag! Först promenerat ner på stan med Börne och fikat, sen vidare och hämtat min bil. O så hem till Hille, hämtade Nicco, tog en kik på Plantagen (hittade schyssta fejkade orkidéer att sticka ner i krukan till de stackare jag har som vägrar blomma om), hem till Börne igen. Spelade lite wii, lyckades klara av archery och låste upp en ny circuit och en ny gren, höjdhopp =)  Sen åkte han och jobbade, jag åkte hem. Diskade, städade, planterade om lite blommor, packade upp väskan som stått sen Lanzarote. Lagade mat. Bakade muffins. O så denna, blev riktigt nöjd faktiskt. Fast det ska dit lite björkris i bakgrunden också. Kom på en jättebra idé för att hålla liv i riset och dessutom få det att slå ut med löv, begravde en pet-flaska under jorden som jag sen kan fylla med vatten och sticka ner riset i. Så håller det sig =)


Blev även en söt bild på Nicco där han kisar för blixten =)  Sötvovven!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0