Orka...

Efter den här helgen har jag iaf gått upp i vikt igen, 70,6 kg i morse. Inte så konstigt med tanke på alla bullar jag åt hos mormor och allt godis jag köpt. Usch! Men nu är det nya tag igen. Orkar inte skriva matdagboken längre. Fast den var jäkligt bra. Undvek en o annan kanelbulle för att slippa skriva ut här att jag ätit ;) 

Men seriöst, med tanke på all vikt jag gått ner, ska det vara så jävla svårt att gå ner 2,6 kg??? Det bör det ju verkligen inte vara. Nu har jag iaf inga pengar kvar överhuvudtaget typ så nå latte- o kanelbullsköpande kommer det iaf icke att bli. Har 48:- kvra på ICA-kortet och 57:- på VISAt. O lön om åtta dagar. Det ska jag väl verkligen klara? Ser det som en utmaning =)  Jag som är så totalt oekonomisk, klarar jag detta så e jag grym! O skiter det sig helt så får jag väl ta av dricksen jag sparat undan. Så jag svälter absolut inte. O så har jag lagt undan en femhundring att spendera på lördag. Men jag vill inte ta av dom pengarna, dricksen ska ju gå till fickpengar i Turkiet senare i vår, börjar jag nalla där blir det problem sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0