Ny dag, ännu sjukare =(

Hade beslutsångst hela arbetspasset igår om jag skulle åka hem eller stanna kvar, hade grym huvudvärk och förkylning. Men huvet blev bättre tack vare Ipren och förkylningen stannade liksom upp, tror det var Echinagard som hjälpte där. Blev kvar hela passet, jobbade till och med över en halvtimme. Men idag är det sämre igen. Rejält ont i halsen, känns som ett öppet sår liksom och börjar jag hosta slemmar det igen. Mitt luftrör börjar kännas mer och mer som ett sugrör. Huvudvärken är dock fortfarande borta, hur skönt som helst. Kroppen känns segare och börjar känna mig febrig, jävla skit! Har haft beslutsångest huruvuda jag ska åka och rida eller inte. Vet ju såklart att jag borde stanna hemma, det är dressyr idag dessutom vilket är jobbigare för kroppen. Men jag vill ju så gärna åka dit. Det är ju så roligt, har sett fram emot det hela veckan. O förra gången var jag inte speciellt slut efteråt, då hade jag ju så ont i lårmusklerna så stod rätt mycket inne på mitten o vilade. Så jag ska åka dit idag och göra samma sak igen. Ta det väldigt lugnt. Vill liksom inte missa nåt de lär sig heller. Iofs så är det vissa som bara rider varannan gång så det är väl ingen fara egentligen. Men ändå. Är lite rädd också att jag åker o rider, förkylningen drar igång ordentligt och jag inte kan jobba ikväll. Det skulle kännas jäkligt dumt. Men ikväll ska jag väl lyckas ta mig igenom, så får jag kurera mig under morgondagen. Bli lite ompysslad av Börne kanske *hint, hint* ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0