Mitt paket från H&M =)

Inget ska skickas tillbaka, gillade allt =)  E nog bara mattan jag inte blev totalt frälst i men det ser å andra sidan bättre ut än det gjorde innan och den kostade bara 149:- så varför inte. Solglasögonen älskade jag, båda två! Misstänker dock att det ena paret, det med störst glas, är exakt likadana som jag redan har. Tänkte jag skulle kolla o jämföra men de ligger nog kvar på jobbet. O det spelar ingen roll heller, jag trivs i dem och de jag har är redan repiga ändå.

Här kommer lite bilder:



Ser inte lika tomt ut med mattan OCH den döljer den ohyggligt fula plastmattan lite!



Solbrillorna



Brillorna på.



Söta örhängen, snyggt till vit klänning. Kostar bara 19:50:-



Görsöta trosor!



Görsöta trosor igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0